Syndic

Het beheer van gebouwen is niet zomaar iets dat we tussendoor doen. Integendeel. Het is onze hoofdactiviteit, ons vlaggenschip. Dagdagelijks staat een tienkoppig team garant voor een prima service. Onze ploeg is professioneel en heel bereikbaar. Bovendien is de syndic volledig onafhankelijk.

Administratief beheer

Wij verzorgen de volledige administratie. We gaan hierbij heel punctueel en transparant tewerk. Tegelijk staan we in voor een correcte communicatie naar alle mede-eigenaars. Als eigenaar krijg je gratis toegang tot het online portaal, waar je alle documenten en belangrijke informatie over het gebouw kan raadplegen.

Financieel beheer

Als syndicus volgen we de inkomsten en uitgaven van de residentie nauwgezet op. De betalingen van de mede-eigenaars, de uitgaven van het gebouw: alles wordt goed nagekeken en afgepunt. Jaarlijks krijg je als mede-eigenaar een duidelijke en gedetailleerde afrekening met jouw aandeel in de kosten. Voor de verrekening van dit alles doen we beroep op de bijbel van de residentie: de basisakte.

Technisch beheer

Technische defecten en dringende problemen worden zo snel mogelijk opgelost door onze eigen technische dienst. Voor onderhouds- of verfrissingswerken vragen we meerdere offertes op die we dan samen met de raad van mede-eigendom of met de algemene vergadering onder de loep nemen.

5 voordelen met Eecke als syndicus

  • Expertise 

    De portefeuille van Eecke telt meer dan 100 grote en kleine gebouwen. Samen met hun team onderhouden twee zaakvoerders dit dagdagelijks. Herstellingen, onderhoudscontracten, renovaties, keuringen, wettelijke verplichtingen, noem het maar op: wij klaren de klus op een professionele manier. 

  • Vertrouwenspersoon

    Elk gebouw krijgt een vertrouwenspersoon toegewezen die zich over het gebouw ontfermt. Hij of zij kent het gebouw en haar mede-eigenaars door en door. Eigenaars kunnen zich steeds rechtstreeks wenden tot hun vertrouwenspersoon wat bijzonder veel voordelen met zich meebrengt.

  • Eigen technische dienst

    Kleine onderhoudswerken of herstellingen doen we in eigen beheer. Met een eigen technische dienst kan je nu eenmaal veel sneller reageren op problemen. Hierdoor is de kans op extra schade ook veel kleiner.

  • Eigen permanentiedienst

    Om onze mede-eigenaars nog beter en sneller van dienst te kunnen zijn, beschikken we over een eigen permanentiedienst voor noodgevallen. Je krijgt dus geen callcenter aan de lijn, maar iemand van ons team met kennis van zaken.

  • Eigen dienst schadebeheer

    Omdat er bij verzekeringsdossiers vaak meerdere betrokken partijen zijn, hebben we iemand in dienst die de schakel is tussen de maatschappij, de hersteller(s) en de mede-eigenaar(s). Op deze manier kunnen we een correcte opvolging en communicatie garanderen.