Praktische informatie

AANKOMST & VERTREK

Inchecken kan je tussen 15 uur en 17.30 uur.

Als je de vakantiewoning zelf poetst, vragen we jou om tegen 11 uur uit te checken. Doe je beroep op onze poetsdienst, dan verzoeken wij jou om de vakantiewoning tegen 09.30 uur te verlaten.

In dat geval is het heel belangrijk dat je ons op voorhand een seintje geeft.  Wij leggen jouw sleutels dan ter beschikking in een beveiligd nachtkluisje aan ons kantoor. Hiervoor moeten we enkele praktische afspraken maken. Laat dus zeker iets weten.

Bij ons op kantoor, in de Albert I-laan 229 in Nieuwpoort. Buiten onze openingsuren, drop je je sleutels gewoon in onze brievenbus.

Ja.

Je ontvangt van ons een poetspakket waarmee je aan de slag kan. Als je geen zin hebt om zelf te poetsen, dan kan je tegen betaling een poetsdienst inschakelen. Laat dit aub bij reservatie weten. Wij regelen dan de rest wel.

RESERVATIE & ANNULATIE

Na je boeking ontvang je van ons een reservatiedocument. Bedoeling is dat je binnen de 8 dagen na ontvangst 50% van de totaalprijs betaalt. Pas dan is je reservatie definitief.

Het saldo betaal je 3 weken voor aankomstdatum.

Boek je een vakantiewoning op minder dan een maand, dan verwachten we dat je meteen het volledige bedrag van je verblijf betaalt.

De waarborg varieert van 100 tot 500 euro, afhankelijk van de soort vakantiewoning die je kiest.

Immo Eecke maakt er een punt van om waarborgen correct terug te betalen. Indien aan alle voorwaarden wordt voldaan, dan krijg je de integrale som terug binnen de 7 weken na vertrekdatum.

We verwachten wel dat het gehuurde pand proper werd achtergelaten, zonder breuken of andere schade.

Wanneer je je reservatie annuleert, dan zullen wij in de eerste plaats proberen om de vakantiewoning te herverhuren aan iemand anders. Als dit lukt tegen dezelfde voorwaarden, dan krijg je jouw huurgeld integraal terug.

Bij een gedeeltelijke herverhuring wordt het verschil in opbrengst + een commissieloon van 10% op het verschil aangerekend.

Kan de vakantiewoning niet meer herverhuurd worden, dan wordt je dossier met de verhuurder besproken. We streven naar een billijke oplossing voor alle partijen. Elk geval is anders.

SCHADE & PROBLEMEN

Ga hiermee omzichtig tewerk. Bij aankomst krijg je van ons een checklist. Ontdek je schade of zijn er zaken die ontbreken bij aankomst? Noteer dat op de checklist en geef ons binnen de 24 uur een seintje.

Check eerst de technische fiche in de infomap. Deze ligt ter inzage op een zichtbare plaats in uw appartement. Daarin staat alle praktische info, alsook de plaatsen waar je de nutsvoorzieningen kan vinden (zekeringenkast, waterkraan, boiler,…). De kans is groot dat u uw probleem kan oplossen door de technische fiche na te lezen.

Kan u het euvel niet verhelpen, aarzel dan niet en bel ons. In dringende gevallen buiten onze openingsuren, kan u onze eigen wachtdienst bereiken op tel. 058 23 31 90.

We zijn niet verantwoordelijk voor verloren of vergeten voorwerpen. Maar uiteraard helpen we je graag. Neem contact met ons op en tegen de kostprijs van 25 euro gaan we jouw vergeten voorwerp oppikken in je vakantiewoning. Je kan het daarna in ons kantoor komen ophalen. Ofwel sturen we het op onder rembours.

LAST-MINUTES

Dat kan. Vanaf 3 weken voor aankomstdatum kan je last-minute reservatie maken. Je krijgt dan een korting van 10% op de huurprijs. Let wel: niet élke vakantiewoning neemt deel aan de last-minute voorwaarden.

VOORZIENINGEN

Elektriciteit, verwarming, water, taks, verzekering en servicetoeslag zijn inbegrepen in jouw huurprijs. Let wel: hier en daar zijn uitzonderingen mogelijk. Maar dit communiceren we telkens heel duidelijk. Geen verrassingen, dus.

Ja.

Lakens en handdoeken zijn niet aanwezig. Die dien je zelf mee te brengen van thuis. Eventueel kan je linnen bij ons huren. Deze dienen ten laatste een week voor aankomst besteld te worden. Ideaal is het natuurlijk wanneer u het linnen bestelt bij reservatie.

Washand, keukenhanddoek, badhanddoek, gewone handdoek

HUISDIEREN

Sommige vakantiewoningen laten huisdieren toe. Je herkent ze aan het icoontje. Let wel: teneinde de hygiëne naar andere huurders toe te kunnen garanderen, verzoeken wij je om jouw huisdier vlak voor aankomst in te enten. We verzoeken je om het bewijs van inenting voor te leggen bij aankomst.

Voorstel op maat Helpdesk

Heeft u nog vragen?

Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder.